Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с перката на радиатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Датчика за перката няма отношение към загряването!
    Абе не е баш така!При затворен термостат и включена перка теоретично трябва да загрява по бързо.Друг е въпросът че тая ситуация не трябва да се получава.
    В студовете явно моторчето(зъбчатката) на клапата за рециркулация даде фира.Клапата се мъндахерца безпомощно и като пуснах парното на макс(кранчето отворено докрай и вентилаторът на 4), от 82г отидохме на малко над 60.това при работа на празен ход.
    Колегата reptli трябва да сменя термостат още веднъж, и тоя път с изправен.
    Арфа Ромео 146 1.6 боксер

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Датчика за перката няма отношение към загряването,а към прегряването!Ако термостата не изпуска и държи температура, перката и постоянно да е включена няма да даде отражение.Само с радиатора на парното няма как да отнемеш цялата топлина от мотора при скорост 10-120 км/ч.По-скоро изпуска термостата.Аз бях така.След смяната му и при -15 загрява до около 85-90 градуса.А със стария,който изпускаше съвсем малко, ситуацията беше точно както я описвате!
      Точно така е! И при мен с новия термостат температурата не пада под 85 градуса. Никога. Парното духа много по-топло от преди,а изпарителя на газовата е много по-горещ. Относно въпроса на колегата dMg има два варианта. Датчик на радиатора или грешни показания на термометъра на таблото.
      sigpic33201
      930 Quattroporte

      Comment


      • #18
        Колега BaiJedi,благодаря за отговора!!!По между другото как мога да разбера кой от тези варианти е ???да отида на сервиз,или мога да разбера сам...защото вчера като ходих да я мия,перката пак ми се включи на 82 гр.,а изключи на 80...направо луда работа

        Comment


        • #19
          Ами аз те съветвам да отидеш в добър сервиз!
          sigpic33201
          930 Quattroporte

          Comment


          • #20
            За да не отварям нова тема,ще питам тук,надявам се автора да няма нищо против.

            Отнася се за 146цата 1,6 Боксер.
            Щом дадох контакт ми се включи перката(мисля че на втората степен),включва се само едната(като застана срещу двигателя отляво),колата не е палена от вчера.

            Дайте някакви идеи от какво може да е.До вчера си работеше перфектно,сега какво и стана не знам.
            155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
            Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

            Comment


            • #21
              Залепнало реле!
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Залепнало реле!

                И аз така предположих,но не знам къде да го търся.
                155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                Comment


                • #23
                  по-скоро се ориентирай към датчици пресостати или кабелаци. едва ли е реле.
                  точка

                  Comment

                  Working...
                  X